تبلیغات گسترده شهری، ژست انتخاباتی برای زاکانی است نه خدمت به شهر- نژاد‌بهرام

تبلیغات گسترده شهری، ژست انتخاباتی برای زاکانی است نه خدمت به شهر- نژاد‌بهرام

سازه‌های تبلیغی معمولاً بخشی از ظرفیت خود را به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص می‌دهند و ضرورتی نداشت برای اطلاع‌رسانی اخیر، این حجم از تبلیغات گسترده در سطح شهر شکل بگیرد.شهرداری می‌توانست از تلویزیون‌هایی که خودش در نقاط مختلف شهر نصب کرده استفاده کند.

پربازدیدترین خبرها
آخرین مطالب این دسته (سیاسی)